Nová právna úprava ochrany spotrebiteľa + riešenie reklamácií od 1. júla 2024

Nová právna úprava ochrany spotrebiteľa + riešenie reklamácií od 1. júla 2024
30 €

Kompletné informácie v oblasti riešenia reklamácií ( rozdiely medzi spotrebiteľskými a odberateľskými reklamáciami ), tiež ochrany spotrebiteľa a prehľad všetkých práv a povinností podnikateľských subjektov - obchodníkov ( výrobcov, dovozcov, distributérov a predajcov tovarov, či poskytovateľov služieb ) súvisiacich s danou problematikou, vysvetlenie a upozornenie na zmeny, ktoré prináša NOVÝ Zákon o ochrane spotrebiteľa, tiež úprava Občianskeho zákonníka a ďalšie novely.

Obsah materiálu:

  • Nový Zákon o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024
  • Práva a povinnosti predávajúceho podľa Občianskeho zákonníka a novela zákona
  • Novela Zákona o alternatívnom riešení sporov
  • Novela Zákona o elektronickom obchode
  • Zákon č. 170/2018 o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a novela zákona
  • Riešenie spotrebiteľských a odberateľských reklamácií a ich rozdiely
  • Slovenská obchodná inšpekcia, kontroly a pokuty
  • Skúšobne, odborná a znalecká činnosť, odborné a znalecké posudky
  • Pojmy a povinnosti: reklamácia, záručná doba, záručný list, reklamačný poriadok, akreditovaná, certifikovaná alebo notifikovaná osoba, odborné posúdenie, návod na používanie, spôsoby vybavenia reklamácie, reklamačná doba, odstránenie chyby, evidencia reklamácií ...
  • nové zákonom dané formuláre VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY a POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.....

+ formuláre povinné zo zákona:

  • VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY a POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
  • REKLAMAČNÝ PORIADOK
  • REKLAMAČNÝ DOKUMENT
  • EVIDENCIA REKLAMÁCIÍ
  • VÝZVA NA PREVZATIE VYBAVENEJ REKLAMÁCIE
  • ZAMIETNUTIE REKLAMÁCIE
  • OBCHODNÉ PODMIENKY